MENU

Na Copywriting.cz míří zlevněné články

Ahoj uživatelé, po minulé velké aktualizaci guestbloggingu, která přišla v minulém týdnu, jsme se pustili do vývoje další funkce systému a to pravidelných slev článků k prodeji. Nedávno jsme překročili 3000 prodaných hotových článků a to nám dává slušné analytické možnosti. Například víme, že nejvíce článků se prodá do 4 měsíců od jejich umístění do služby a proto jsme se rozhodli podpořit jejich prodej zabudováním algoritmu, který by nahodile vybíral tyto články a dělal na ně slevové akce.

Číst více


Velká aktualizace guestbloggingu - psaní za protislužbu

Zdravím uživatelé, po čase tu máme další větší aktualizaci a to sekce Guestbloging. V ní získáte texty za protislužbu. Tou přitom může být ponechání autora, odkazů v článku, kombinace obojího nebo jiná podmínka. Princip tak funguje na bázi barteru. V systému máme 2 variace guestblogging principů - hotové články nebo poptávky. První z nich fungují stejně jako v sekci Copywriting, akorát se ke článku hlásí inzerenti se svými weby a copywriter si mezi nimi vybírá. Ve druhém případě inzerent vloží web a čeká na to, až se přihlásí nějaký co...

Číst více


Významné změny na Copywriting.cz (verze 4.0)

Zdravím uživatelé, od posledního zápisku uběhla spousta času a mnohé se změnilo nebo právě mění. Ti z Vás, kteří sledují náš Twitter účet @kopywriting, tak mohli zaznamenat zvýšenou aktivitu.  Jednak je to tím, že jsme ho začali více využívat a také, protože se blíží další hlavní verze a my chceme, aby byla tou nejlepší, jakou jsme dosud představili. Postupně tak odkrýváme novinky, které postupně uvolňujeme do systému a dáváme o nich vědět právě na Twitteru. Při vývoji hodně dbáme na zpětnou vazbu od Vás a nad každým návrhem přemýšlíme. Spousta návrhů a úprav tak vznikla právě díky Vám.

Číst více





Letošní novinky na Copywriting.cz

Od posledního článku uplynul už více než rok a kdo nesleduje náš Twitter účet @kopywriting, mohl by si myslet, že systém žije svým vlastním životem. Není tomu tak, v uplynulých měsících jsme na systému pracovali usilovněji než kdy dříve. Pojďme si proto představit letošní změny: Zjednodušení rozhraní Prošli jsme průběh od registrace po začátky v systému a snažili se jednotlivé kroky co nejvíce zjednodušit. Nejasné věci jsme se snažili vysvětlit a těm obsáhlejším přidali nápovědu, která se zobrazí po najetí na ně. Dále jsme upravili: URL adresy (z inzerent.php?mode=poptavky&id=123&ppp=1 je nově reklamni-prostor/moje-poptavky/123), snáže tak poznáte co je na odkazu na který klikáte notifikační centrum - nově se načítá jen, když je skutečně potřeba a dále je také výrazně jednodušší zobrazení systému na mobilech - zde jsme měli celkem velké mezery, ale postupně se nám podařilo udělat systém použitelnějším i na menších obrazovkách redesign nabídek a poptávek - přidali jsme kroky pro snažší orientaci v zakázkách, snáze tak vidíte, ve kterém kroku se nacházíte a které ještě zbývají

Číst více


Faktory ovlivňující prodejnost článků

Při schvalování článků ve službě Copywriting.cz jsem vypozoroval hned několik stejně se opakujících jevů a jejich závislost na prodejnosti. Jednoduše už při schválení poznám po kterém článku se rychle zapráší a který tam bude ležet déle, a ne vždy je to kvůli jeho obsahu. Rozhodl jsme se sepsat tedy krátký výpis toho na co si dávat pozor při tvorbě textů. Formátování Dobrý článek se prodá dříve či později, ale můžete mu pomoci s vhodným formátováním. Má to řadu výhod - nestojí vás to nic, dá se to udělat během chvíle a může to urychlit prodej vašeho díla. Přesto to ale řada copywriterů nedělá. Proč?

Číst více