Nápověda - často kladené otázky

Co je účelem projektu Copywriting.cz?

Účelem projektu Copywriting.cz je spojovat zájemce o jakékoliv texty (články do magazínů, obchodní texty, newsletter, popisky...) s copywritery.
Copywriter se zabývá vytvářením textů. Šířeji jej definuje například česká Wikipedie. Každý copywriter se specializuje na jiná témata. Systém Copywriting.cz umožňuje vybírat si copywritera přímo podle zaměření na téma (bydlení, cestování, finance, atp.) nebo na typ textu (PR články, obchodní texty, překlady, právní služby atp.). Sám copywriter si může na Copywriting.cz vydělávat vytvářením textů, a to několika způsoby:

  • Prodává již hotové texty.
  • Odpovídá na veřejnou poptávku po textech.
  • Přijímá nabídky od konkrétních zadavatelů.
Jednotlivé metody konkrétně popisujeme v dalších částech nápovědy (viz levý sloupec).
Zadavatel je zájemce o text. Zadavatel může text získat celkem pěti způsoby:

  • Koupí hotový text
  • Poptá konkrétní text veřejně
  • Osloví konkrétního copywritera s nabídkou
Jednotlivé metody konkrétně popisujeme v dalších částech nápovědy (viz levý sloupec).
Prakticky okamžitě. Nejprve se zaregistrujte, vyplňte fakturační údaje a údaje o vás (copywriterovi). Nyní počkáte, až bude profil copywritera schválen administrátorem. Po schválení již můžete využívat všechny možnosti výdělku, které Copywriting.cz nabízí.
Ano, můžete. Služba počítá i s nepodnikateli a v případě výplaty vám bude zaslána dle vašeho výběru, buď dohoda o provedení práce nebo smlouva o dílo.
Registrace je pro všechny uživatele zdarma. Zároveň využívání veškerých služeb systému je také zdarma. Neplatíte žádné měsíční poplatky. Pro nákup článku nebo zadávání závazných objednávek musíte mít dostatek kreditu na přednabitém účtu. Veškeré nákupy se poté odečítají právě z vašeho kreditu. Zadání poptávky je zdarma, kredit je potřeba až při přidělení poptávky copywriterovi.
V případě, že se zadavatel dohodne s copywriterem na zakázce, obdržíme 30% provizi. U prodávaných článků navyšujeme cenu prodávaného textu o 30 % = provizi máme cca 23 %. Copywriter dostane celou částku, za kterou chce článek prodat a zadavatel zaplatí o 30 % větší částku. Získané prostředky se poté snažíme znovu investovat do vývoje a údržby systému.

Máte nějaký dotaz?

Napište nám na info@copywriting.cz

Najdete nás také na

Facebook Twitter